نصب و تکمیل علائم ترافیکی تونل شهدای امنیت قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: نیازهای ترافیکی تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک در مرحله نصب و تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین شعبانزاده با اعلام خبر اجرای نیازهای ترافیکی تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) در امتداد بلوار جمهوری اسلامی، از اجرای فنداسیون نصب تابلوهای راهنمای مسیر و تهیه سایر اقلام ترافیکی مورد نیاز در این خصوص خبر داد.
وی گفت: نیازها و طرح‌های ترافیکی این تقاطع در سه بخش کلی شامل تابلوهای راهنمای مسیر ، خط کشی ترافیکی و تهیه و نصب تابلوها و علائم انتظامی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در حال اجرا و نهایی شدن است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: بر اساس آلبوم مصوب ابلاغی به سازمان بیش از ۷۰ متر مربع تابلوی راهنمای مسیر شامل تابلوهای بالاسری و کناری آماده سازی و نصب شده است.
وی ادامه داد: در این تقاطع بیش از ۷ هزار متر طول نیاز خط کشی ترافیکی پیش‌بینی شده و تابلوها و علائم انتظامی شامل محدودیت‌های سرعت و ارتفاع ، تابلوهای جهت‌نما ، چراغهای ترافیکی چشمک زن و … نیز تکمیل کننده نیازهای ترافیکی این تقاطع هستند.
شعبانزاده در پایان افزود: تمام نیازهای ترافیکی تونل شهدای امنیت قم در مرحله نهایی و تکمیلی است و با توجه به اینکه اجرای خط کشی ترافیکی مستلزم اتمام سایر طرح‌های عمرانی شامل روکش آسفالت، تکمیل طرح‌های فضای سبز و … است؛ این مرحله باید در پایان کار انجام شود.