نصب ست‌های ورزشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از نصب ست‌های ورزشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی در راستای توسعه امکانات تفریحی‌ورزشی و با هدف ترویج ورزش‌های همگانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علیرضا مظفری اظهار داشت: در راستای توسعه امکانات تفریحی‌ورزشی و به‌منظور ترویج ورزش‌های همگانی؛ نصب ۲ ست کامل ورزشی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال در دستور کار بوده که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی وجود فضاهای ورزشی را حق حیاتی هر شهروند برشمُرد و افزود: یکی از فعالیت‌هایی که در این زمینه طی سال‌های اخیر در شهرهای کشور انجام‌شده، نصب لوازم ورزشی در پارک‌ها و ترغیب شهروندان برای استفاده از این وسایل است تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به اهمیت توسعه فضای خدماتی میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، ارائه‌ خدمات مطلوب به کسبه و صاحبان مشاغل مستقر در این مکان و بر نقش نصب این ست‌های ورزشی در ترغیب شهروندان به ورزش‌های صبحگاهی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی علاوه بر تأمین نیازهای استان، نیاز شهرهای اطراف همچون ساوه، کمیجان، دلیجان و شهرهای تابعه استان قم را نیز تأمین و توسعه فضای خدماتی آن از هر نظر مورد اهمیت است.