نشاط اجتماعی و خانواده ۲ اولویت شورای شهر قم است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: بیشتر پروژه‌های اجراشده در شهر قم در راستای توجه به خانواده‌ها و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان، زائران و مسافران شهر قم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، ماشاالله سعادتمند در حاشیه آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت عید امامت و ولایت شاهد افتتاح ۱۹۸ طرح از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم بوده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای گام دوم از این افتتاح پروژه‌ها افزود: این ۱۹۸ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس شورای اسلامی استان قم افتتاح مجموعه پارک سرزمین شادی در بوستان فدک و دمنوشخانه ارگ شمعدانی در بوستان علوی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: عمده طرح‌ها در روزهای اخیر پیرامون نشاط اجتماعی، توجه به حریم خانواده‌ها و برنامه‌های فرهنگی و شاد است.

وی خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای پروژه‌ها توجه به خانواده و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان و مسافران شهر قم، مدنظر مجموعه مدیریت شهری بوده است.

سعادتمند تأکید کرد: به همت مجموعه مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و شهردار قم، ۱۹۸ پروژه برنامه‌ریزی و اجراشده و لازم است از همه مجموعه‌ها تشکر و قدردانی داشته باشیم.