نامه به رئیس جمهور/ با تصویب طرح ساماندهی و بریدن دست‌های واسطه موافقت کنید
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده کارگران قراردادی و شرکتی کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار تصویب هرچه سریع‌تر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رامین اناری (نماینده کارگران نیروهای قراردادی و شرکتی کشور) در نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار تصویب هرچه سریعتر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شد.

در این نامه می‌خوانیم:

«جناب دکتر رییسی ریاست جمهور مردمی

طبق صحبت‌های شما در مناظرات که با پیام‌های پویش مورد توجه قرار گرفت، چندین بار به صورت مستند در مورد طرح ساماندهی صحبت فرمودید و اشاره کردید.

خوب آگاهیم با توجه به معضلات و مشکلات فراوان در جامعه که پیامدهای دولت قبل هم هست و باعث مشغله جدی شما شده و با توجه به اینکه شما از دلسوزان و سینه سوختگان هستید و مدافع حق مظلوم فلذا در مورد طرح ساماندهی که در دستور کار مجلس و پرچمداران کمیسیون اجتماعی‌ست، سازمان امور استخدامی کشور که از زیرمجموعه‌های شماست با جدیت تمام با انجام  این طرح سر ناسازگاری گرفته و میلیونها نفر را در معرض ناامیدی قرار داده و صحبت این سازمان صرفا عدالت در پرداخت است که این امر یعنی ماندگاری دستهای واسطه بر سر سفره کارمند و کارگر و فقط نظارت بر آنهاست. خواسته میلیونها خانواده قراردادی و شرکتی بریدن این دستها بر سر سفره خانواده آنهاست نه صرفا عدالت در پرداخت.

تنها با طرح کمیسیون اجتماعی این معزل برطرف می‌شود و قاطبه نمایندگان انقلابی مجلس هم مستند موافق این طرح هستند. طبق منویات مقام معظم رهبری باید امید را در جامعه گسترش بدهیم و با فساد و رانت خواری مقابله بدون ملاحظه کنید. پس درخواست میلیونها خانواده که با این طرح به شما رای دادند را ارج نهاده و این دستها را از سر سفره‌ها کوتاه کنید.»

  • منبع خبر : ایلنا