مکتب حاج قاسم بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم ها را رفع می کند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حاج قاسم با روح بلند، مکتب و منشائی که برای ما ترسیم کرده، می‌تواند خیلی از مشکلات، سوءتفاهم ها و مریضی ها را رفع بکند و لازم است کمیته‌های ستاد، به جهاد تبیین توجه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، روح الله حریزاوی ظهر امروز ۲۲ آذرماه در جلسه ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: تاکید بر حفظ ماهیت مردمی بودن برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی خواسته ما نیز هست.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین یک فریضه جدی است و لازم است سمت و سوی برنامه ها به تبیین گری حق در برابر باطل و جهاد روایت معطوف شود.

وی افزود: حاج قاسم با روح بلند، مکتب و منشائی که برای ما ترسیم کرده، می تواند خیلی از مشکلات، سوءتفاهم ها و مریضی ها را رفع بکند و کمیته های ستاد، به جهاد تبیین توجه داشته باشند.

حریزاوی با اشاره به حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر در کرمان برای گذراندن دوره تخصصی روایت گری، اظهار کرد: این ظرفیت راویان را باید در استان ها و کرمان افزایش بدهیم. زیرا پدیده مستمر شهادت نیاز به روایت دارد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ظرفیت گلزار شهدای کرمان بسیار بالاست و باید راویان به معرفی این شهداء بپردازند و جای کار شبانه روزی دارد و مسئولان گلزار حضور راویان را در این روزها جدی بگیرند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به شدت مورد بغض دشمنان است و این حجم از دشمنی بی سابقه است، گفت: ایران با ظرفیت های متنوع سخت و نرمی که داشته، قدرت هوشمندی در منطقه راه اندازی کرده و دشمن هر کاری می کند، مجبور می شود یک خاکریز عقب تر برود.

وی اظهار کرد: حوادث اخیر برای ما مسئولیت ایجاد می کند که آمادگی خدمت رسانی بهتر و بیشتری به مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم.

فداکار با تاکید بر اجرای مراسم و برنامه ها توسط مردم عنوان کرد: باید کار به جوانان سپرده شود تا نیروی انسانی استان در همه حوزه ها تقویت شود.