مصدومیت و مرگ سه کارگر در اصفهان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در سه حادثه جداگانه شغلی، سه کارگر حین انجام کار در اصفهان کشته و زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، در حادثه اول که در کوی «راه حق» شهر اصفهان رخ داد، یک کارگر ۲۵ساله ساختمانی حین کار بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

محمد شریعتی (سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان) با تشریح این حادثه گفت: در پی این اتفاق که در روز گذشته (۱۲ خرداد ماه) در کوی «راه حق» شهر اصفهان بدنبال رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط کار رخ داده، یک کارگر آرماتور بندبر اتصال میلگرد به برق فشار قوی دچار برق گرفتگی می‌شود.

شریعتی افزود: متاسفانه با وجود تلاش‌های بسیار و عملکرد به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵، به دلیل جراحت سنگین و شدید وارد شده، این کارگر جان خود را از دست داد.

در حادثه دوم که بازهم به مربوط به روز گذشته (شنبه ۱۲ خرداد ماه) می‌شود یک کارگر حین انجام کار تعمیرات پله برقی در ایستگاه مترو واقع در خیابان کاوه گیر بر اثر گیر کردن انگشتان دستش دچار حادثه می‌شود.

به گفته محمد شریعتی (سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان) چهار انگشت این کارگر که از تبعه کشور افغانستان است قطع شده که با حضور گروه‌های امدادی انگشتان وی برای پیوند به بیمارستان انتقال داده شد.

اما در حادثه سوم که روز پنجشنبه هفته گذشته رخ داده است یک کارگر ۳۰ساله تبعه کشور افغانستان به دلیل فرورفتن میلگرد در بدنش دچار مصدومیت شد.

به گفته روابط عمومی آتش نشانی اصفهان این کارگر ساختمانی در حال انجام کاردر ارتفاع ساختمان بوده که به دلیل سقوط میلگرداز سمت چپ بدن وی فرو رفته از سمت دیگر خارج شده بود.