مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت مهدی زاهدلویی در قم برگزار شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مراسم هفتمین روز شهادت طلبه مدافع امنیت مهدی زاهدلویی دوشنبه شب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)‌ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دراین مراسم باشکوه که علما و فضلای حوزه، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، کارکنان سپاه و ارتش استان قم، اعضای مجلس خبرگان رهبری، اقشار مختلف مردم، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس حضور داشتند، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در قرآن کریم عوامل پیروزی و تداوم پیروزی ملت‌ها و عوامل قدرت ملت‌ها مشخص شده‌است.  وجود هویتی که بر مبنای ایمان شکل گرفته باشد و این ایمان یک ایمان راسخ باشد از اولین عوامل پیروزی یک ملت است.

 

آیت الله محسن اراکی افزود: بستن پیمان با خداوند در حقیقت همان ایمان است که باعث می‌شود انسان مطیع اوامر الهی باشد.

وی تاکید کرد: ملتی که پای ایمان خود ایستادگی نماید و مشکلات مانع تداوم ایمانش نشود نتیجه اش جامعه ایمانی صاف خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت ایران ، یک ملت نبوی، علوی و قرآنی است و هر ملتی این چنین هویتی داشته باشد قدرتمند است.

وی  دربخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی با حجاب خود هویت حقیقی خود را اعلام می‌کنند چرا که حجاب نماد هویت الهی ، فاطمی و حسینی است؛ ملت ایران برای هویت خود شهید می‌دهد اما اجازه نمی‌دهد هویتش توسط غربی‌ها از بین برود.

عضو مجلس خبرگان یادآور شد: یکی دیگر از عناصر پیروزی صبر است و ملت ایران از همان ابتدای انقلاب ثابت کرد که یک امت مقاوم و صبور است و شهدا نیز نماد مقاومت این ملت هستند.

وی خاطرنشان کرد: داشتن بصیرت نیز از دیگر عوامل پیروزی است و امتی که در مواقع حساس و موج سواری جریانات انحرافی و نفوذ دشمنان بصیرت داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

اراکی تاکید کرد: در جبهه مقابل امثال داعش ، ستمگران و اره به دستانی همچون محمد بن سلمان هستند اما در جبهه ما انسان‌هایی هستند که همچون سیل در مراسم اربعین شرکت و زیر پرچم سیدالشهدا زندگی می‌کنند.

شهید مهدی زاهدلویی از طلبه‌های بسیجی دهه هشتادی قم بود که در جریان اغتشاشات اخیر این استان از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و پس از یک هفته تحمل جراحات در روز ۱۰ مهرماه جاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، هفته گذشته با حضور اقشار مختلف مردم قم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت مهدی زاهدلویی در قم برگزار شد
عنوان

مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت مهدی زاهدلویی در قم برگزار شد