مجلس باید امنیت شغلی، مسکن و معیشت جامعه کارگری را پیگیری کند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
هدایت نیک نژاد، متولد اردبیل و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، انگیزه خود را از شرکت در کاندیداتوری انتخابات، کمک به قشر محروم و مستضعف جامعه بویژه کارگران اعلام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، هدایت نیک نژاد با ۵۹ سال سن دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و می‌گوید: اولویت اصلی برنامه‌های من افزایش قدرت خرید جامعه کارگری متناسب با میزان تورم و اولویت بعدی جلوگیری از استثمار جامعه کارگری توسط بعضی از پیمانکاران است.

او ادامه می‌دهد: اولویت اول و اصلی من احقاق حقوق مردم است، به خصوص حق درمان و آموزش رایگان. افزایش دستمزد کارگران و قشر متوسط و ضعیف جامعه؛ ساماندهی نیروی کار فصلی و فراهم‌سازی امکانات رفاهی آن‌ها و تلاش برای اختصاص بودجه سالانه به منظور خانه‌دار شدن جامعه کارگری. توانمندسازی زنان و بانوان با کارآفرینی در منزل و بیمه رایگان زنان خانه‌دار و در نظر گرفتن حداقل حقوق برای زنان و حتی جوانان بیکار تا حداقل نیازهای زندگی را برطرف کرده و امید به آینده و زندگی در آن‌ها بیشتر شود، اولویت‌های بعدی من برای ورود به مجلس است.

نیک نژاد معتقد است؛ جامعه کارگری با چالش‌هایی چون نبود امنیت شغلی، تامین معیشت و عدم وصول مطالبات معوق روبرو است که هر کدام از این مسایل به‌گونه‌ای زندگی روزمره این قشر زحمتکش را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و می‌بایست این مشکلات با اقدامات جامع و کارآمد نهادهای مسئول برطرف شود.

نیک نژاد گفت: باید بتوانیم کاری کنیم که کارگران از شرافت و عزت بالاتری برخوردار باشند و احساس شرافت و غرور کنند. باید کاری کنیم تا کارگران ما به آن کاری که می‌کنند افتخار کنند و باید این معنا را در میان قشر کارگر ایجاد کنیم.

وی دارای کد انتخاباتی ۸۷۶۱ است.

  • منبع خبر : ایلنا