متقاضیان ایستگاه‌های صلواتی در قم حتماً از طریق درگاه “قمیار” ثبت‌نام کنند/ بازدید مستمر آتش‌نشانی از وضعیت ایمنی هیئت‌ها و تکایا
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: تاکنون برای بیش از 50 ایستگاه صلواتی مجوز صادرشده و از سایر ایستگاه‌ها نیز درخواست می‌شود از درگاه الکترونیکی " قمیار" برای کسب مجوز اقدام کنند، چراکه از برپایی ایستگاه‌های فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محسن میرهادی با اشاره به آغاز برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری همزمان با ایام ماه محرم اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی مطلوب به هیئت‌های مذهبی و برگزاری بهتر آیین‌های سوگواری ماه محرم، هماهنگی‌های خوبی از ماه‌های گذشته در سطح مناطق و نواحی شهرداری انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: سیاه‌پوشانی شهر قم با محوریت حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران انجام‌گرفته و در چند نقطه از شهر پرچم‌های مرتع ویژه ماه محرم به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم سیاه‌پوشانی ساختمان‌های مدیریت شهری را مورداشاره قرار داد و تصریح کرد: نظافت و شستشوی مسیرهای منتهی به مساجد و حسینیه‌ها نیز انجام‌شده و بخشی از نیروهای خدماتی شهرداری در این ایام آماده‌سازی شهر برای ماه محرم را انجام خواهند داد.

وی ابلاغ دستورالعمل و ضوابط ایمنی به هیئت‌های مذهبی را مورداشاره قرار داد و یادآور شد: نیروهای آتش‌نشانی قم به‌صورت مداوم در حال بازدید از ایمنی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا هستند.

میرهادی جمع‌آوری متکدیان و دست‌فروشان را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تاکنون برای بیش از ۵۰ ایستگاه صلواتی مجوز صادرشده و از سایر ایستگاه‌ها نیز درخواست می‌شود از درگاه الکترونیکی ” قمیار” برای کسب مجوز اقدام کنند، چراکه از برپایی ایستگاه‌های فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم پیش‌بینی و تمهیدات خوبی برای ارائه خدمات مطلوب در ایستگاه‌های صلواتی، مساجد و حسینیه‌ها انجام‌گرفته است.