عملکرد ۱۰۰ درصدی بانک مسکن استان مرکزی در طرح نهضت ملی مسکن
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی با بیان اینکه این بانک تاکنون 100 درصد به تعهدات خود در زمینه طرح نهضت ملی مسکن عمل کرده است، گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن استان، 33 هزار و 800 میلیارد ریال به 6492 واحد در پروژه‌های این طرح پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، صید نبی حیدریان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: سقف پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان واحدهای شهری ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با تأکید بر اینکه این سقف در واحدهای روستایی ۲ میلیارد ریال است که مقرر شده به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یابد، ادامه داد: همچنین سقف این تسهیلات در سال جاری و در بخش بازآفرینی شهری ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی اظهار داشت: از زمان آغاز طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم، ۴۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال وام توسط این بانک در استان مرکزی پرداخت شد. این میزان تسهیلات به ۹۳۵۹ واحد در استان مرکزی اعطا شده است.

حیدریان تصریح کرد: از زمان فعالیت دولت سیزدهم و با آغاز طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون ۳۸۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۴۰ واحد خودمالک، ۲۳۷۰ میلیارد ریال به ۱۳۶۴ واحد روستایی و ۱۴۰۰ میلیارد ریال به ۴۶۳ واحد بازآفرینی شهری استان مرکزی پرداخت شده است.

وی بیان داشت: این بانک از ابتدای سال گذشته تاکنون ۴۰۴ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۶۳۸ میلیارد ریال نیز پرداخت کرده است. پرداخت ۶۰۷ مورد تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۲۶۵ میلیارد ریال طی سال گذشته و سال جاری، از دیگر توفیقات بانک مسکن استان مرکزی در سال جاری است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی به شعبه‌های و تعداد پرسنل این بانک در استان مرکزی اشاره داشته و اضافه کرد: بانک مسکن در این استان با ۲۵ شعبه و ۲۳۲ پرسنل به فرایند خدمت‌رسانی به مردم اشتغال دارد.