عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام/ ۲۲ بهمن روز دلدادگی به انقلاب است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: بیشتر پروژه‌های ایام الله دهه فجر در گلستان قابل افتتاح است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید علی مهاجر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گلستان اظهار کرد: پیشنهاد ما این است که کارگروه ارزیابی در شورای اطلاع‌رسانی تشکیل شود و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر ارزیابی شوند.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای دشمن از ساختارهای لازم در حوزه فضای مجازی محروم هستیم، تاکید کرد: در حالی که امروز درگیر یک جنگ ترکیبی و غول رسانه‌ای هستیم اما سازمان رزم متناسب با آن پیش‌بینی نکرده‌ایم، فضای رسانه و اطلاع‌رسانی یک کار حرفه‌ای و هنرمندانه است و باید سناریونویسی صورت بگیرد و افراد حرفه‌ای روی خط خبررسانی قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، خواستار ارائه هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و تاکید کرد: بیشتر پروژه‌های ایام الله دهه فجر در گلستان قابل افتتاح است و این همان اقدام خوبی است که مردم را خوشحال می‌کند، اینکه دولت بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام متمرکز شده اقدامی ارزشمند و امیدبخش است.

مهاجر با بیان اینکه شاه‌بیت دهه فجر ۲۲ بهمن است، یادآور شد: مقام معظم رهبری در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن تعابیر متعددی داشتند و فرمودند مردم حتی اگر از من گِله‌مند باشد روز ۲۲ بهمن به میدان می‌آیند، ۲۲ بهمن روز انقلاب و دلدادگی مردم به شهدا، انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است و باید هنرمندانه، مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنیم.