طرح علمداران خدمت/ برپایی ستاد منطقه ۵ در میدان انتظار/ آماده سازی پارکینگ مسجد مقدس جمکران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از برپایی و آغاز ستاد این منطقه همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان انتظار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، زین العابدین قراچورلوی اضافه کرد: ستاد شماره ۵ مسجد مقدس جمکران در قالب طرح جهادی علمداران خدمت، در میدان انتظار جنب درب یک مسجد مقدس جمکران استقرار یافته است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه خدمات برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و دسته جات عزاداری پیش‌بینی شده است، افزود: با توجه به مدیریت نسبی بیماری کرونا، انتظار می رود امسال شاهد حضور پررنگ تر عزاداران و زائران در مسجد مقدس جمکران باشیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید دوباره بر آمادگی منطقه جهت خدمات رسانی به عزاداران و زائران، گفت: برای انجام بهتر خدمات و شرح وظایف مجموعه مدیریت شهری قم، شیفت بندی نیروهای خدمات شهری ،فضای سبز، موتوری، ستاد تخلفات و آتش نشانی در سه شیفت ۲۴ ساعت صورت پذیرفته است.

قراچورلوی ادامه داد: با توجه به حضور پرتعداد زائران در مسجد مقدس جمکران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و با هماهنگی پلیس راهور استان، نسبت به آماده سازی پارکینگ ها، مباحث امنیتی و بهبود شرایط روشنایی اقدام شده است.

وی با تاکید بر اینکه سرویس بهداشتی دور رینک مسجد مقدس جمکران آماده سازی شده است، اظهار داشت: شهرداری منطقه در هماهنگی خوبی با ایستگاه های صلواتی در طول مسیر بلوار پیامبر اعظم قرار دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به تهیه و توزیع ۷۰ عدد کارتن پلاست جهت جمع آوری زباله‌های شهری، یادآور شد: برگزاری نماز باشکوه ظهر عاشورا از اولویت های مهم منطقه است و به همین منظور آب مورد نیاز جهت وضو و همچنین آب آشامیدنی پیش بینی و تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه ماشین آلات مکانیزه جمع آری زباله و شستشو و جاروب آماده خدمات رسانی به عزاداران و زائران هستند.