«طرح ساماندهی» مطالبه‌ای ملی/ هفته آینده، زمان اعلام تصمیم نهایی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده کارگران شرکتی و قراردادی گفت: هفته آینده، طرح ساماندهی باید به صحن بیاید.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی)، با اشاره به همراهی نمایندگانِ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ساعتی پیش، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در صحن گفت طرح ساماندهی هفته آینده برای بررسی به صحن می‌آید؛ او با صدای بلند از نمایندگان پرسید «آیا موافقید» و همه پاسخ دادند «بلی».

اناری با تاکید بر موافقت قاطبه‌ی نمایندگان مجلس با تصویب طرح می‌گوید: امروز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت یک «مطالبه‌ی ملی» است؛ انتظار این است که تمام نمایندگان و مشخصاً هیات رئیسه مجلس با این مطالبه‌ی ملی همراه باشند و به آن احترام بگذارند؛ توقع داریم هیات رئیسه هفته بعد طرح را به صحن بیاورند تا تصویب شود.

او در ارتباط با مخالفت دولت می‌گوید: همچنان دولت و نهادهای متولی با طرح ساماندهی مخالفند اما قرار شده، کمیسیون اجتماعی ادله علیه مخالفت دولت را برای ارائه به شورای نگهبان آمده کند تا اگر مدیران دولتی در شورای نگهبان علم مخالفت با طرح را برداشتند، این ادله آماده و روی میز باشد.

به گفته‌ی وی، هفته‌ی آینده، زمانی‌ست که نمایندگان باید همراهی عملی و واقعی خود را با هزاران خانواده‌ی کارگری کشور نشان دهند؛ آنها در انتظار تصمیم نهایی مجلس هستند.

  • منبع خبر : ایلنا