ضرورت آمادگی دفاعی و فرهنگی برای مقابله با توطئه استکبار
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر لزوم ایستادگی در مسیر حق و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: آمادگی دفاعی و فرهنگی برای مقابله با توطئه استکبار ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، روح‌الله سلگی عصر امروز در جلسه با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران در آمل با اشاره به رسالت بزرگی که در این مقطع تاریخ بر دوش ما نهاده شد اشاره کرد و افزود: امانت بزرگی که از عصرعاشورا با شهادت اباعبدالله الحسین (ع) بر دوش ما نهاده شد قرن‌ها است که دیالکتیک حق و باطل، موتور تاریخ را به حرکت درآورده و انقلاب اسلامی حاصل قرن‌ها مبارزه و مجاهده صحنه حق و باطل تاریخ است.

وی با اظهار اینکه بار امانت تاریخ با حاکمیت صالحان و مستضعفان به سرمنزل مقصود می‌رسد، اظهار کرد: تداوم، تحقق و اهتزاز پرچم خط سرخ عاشورا با رضایت خلق خدا و خدای متعال حاصل می‌شود ما صرفا پاسخگوی انسان‌های عصر خویش نیستیم بلکه باید پاسخگوی همه گذشته تاریخ باشیم.

سلگی در ادامه این نشست که با حضور رئیس و اعضای شورای مرکزی استان و شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران برگزارشد تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک الگو برای همه احرار و مستضعفان عالم بود و امروز برای تقویت مدل اسلام سیاسی باید کارآمدی مبتنی بر عزتمندی را محقق کنیم.

وی ادامه داد: در یک قرن اخیر نبرد گفتمانی الهی و طاغوتی را شاهد بوده‌ایم از منورالفکران عصر قاجار که نسخه از فرق سر تا ناخن پا فرنگی شدن را تجویز می کردند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر کسانی که دچار استحاله و هضم در دستگاه هاضمه غرب بودند، می‌گفتند ما به موشک نیاز نداریم  در حالی که اقتضای زیست و ایجاد امنیت برای ملت ایران در بحرانی‌ترین و نا آرام‌ترین منطقه جهان یعنی خاورمیانه می‌طلبد که به مصداق “و اعدولهم مالستطعتم من قوه” عمل کنیم‌.

سلگی اظهار کرد: امروز برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید نحوه گفت‌وگو با نسل جوان و کسانی که تا به امروز مخاطب مستقیم ما نبوده‌اند را مسلط شویم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، افزود: امروز در کنار کارآمدتر کردن نظام اسلامی، بزرگترین رسالت ما بازگرداندن دل‌ها و فکرهای جوانانی است که به اسارت فرهنگی دشمن درآمده‌اند.