شهردار دستجرد: اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه شهرداری است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار شهر توریسی و گردشگری دستجرد گفت: جلب اعتماد شهروندان شهر دستجرد و حمایت آنان که بزرگترین سرمایه شهرداری‌ است، گواه این موضوع بوده که ثمره آن نیز وحدت، اعتماد آفرینی و ارتقاء دانش و بینش پرسنل شهرداری و شهروندان نسبت به وظایف این نهاد مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، شهردار دستجرد (مرکز بخش خلجستان استان قم) در پیامی روز شهرداری و دهیاری ها را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهرداری از تأثیرگذارترین نهادها در شکل‌گیری و توسعه یک شهر به حساب می‌آید به گونه‌ای که نقشی اثرگذار در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی داشته و مهمترین نهاد خدمتگزاری به شهروندان به شمار می آید و حلقه اتصال دولت و مردم است.

با تلاش وکوشش آگاهانه پرسنل و کارکنان خدوم این مجموعه، جامعه ای انسانی بر مبنای همیاری گسترده خلق می شود.

چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روز قلم نامگذاری شده است؛ در مورد برکت قلم همین بس که در قرآن، با بیان خالق قلم، قسم یاد شده است؛ و در مورد شهرداری هم باید گفت شهرداری دستجرد از آغاز دوره ی ششم تلاش کرده است به شهر گردشگری دستجرد همچون امانتی ارزشمند از گذشتگان و میراثی ماندگار برای آیندگان نگاه کرده و رسالت خود را برای انجام خدمت صادقانه به شهروندان به سرانجام برساند و در این مسیر از هیچ خدمتی دریغ نکند.

جلب اعتماد شهروندان شهر دستجرد و حمایت آنان که بزرگترین سرمایه شهرداری‌ است، گواه این موضوع بوده که ثمره آن نیز وحدت، اعتماد آفرینی و ارتقاء دانش و بینش پرسنل شهرداری و شهروندان نسبت به وظایف این نهاد مردمی است.

اینجانب روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که با ایام آغاز دهه ولایت و امامت مقارن شده است را، خدمت شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای سراسر کشور و شهرداران دلسوز و متعهد شهرهای استان قم خصوصا همکاران خود در شهرداری دستجرد و دهیاران تلاشگر بخش خلجستان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) شاهد پیشرفت‌ روز افزون خطه طلایی ایران باشیم.

حسین طالعی، شهردار شهر گردشگری دستجرد

پایان پیام