شهرداری قم در خط مقدم خدمات‌رسانی جشن‌های نیمه شعبان است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
فرماندار قم با بیان اینکه بار اصلی مناسبت‌های ملی و مذهبی در قم بر عهده شهرداری است، گفت: شهرداری قم در خط مقدم خدمات‌رسانی جشن نیمه شعبان است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مرتضی حیدری در جلسه آماده‌سازی و تشریح اقدامات منطقه ۵ شهرداری قم ویژه نیمه شعبان، اظهار داشت: در خصوص نیمه شعبان حجم بسیاری از اقدامات عملاً در مناطق ۵ و یک انجام می‌گیرد.

فرماندار قم گفت: معادل اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که درباره برگزاری نیمه شعبان در سطح استان پیش‌بینی‌شده در سطح منطقه ۵ و شهرداری قم تقسیم‌کار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید از مناسب‌های ملی و مذهبی شاخص مانند جشن نیمه شعبان که با محوریت شهر قم انجام می‌شود حداکثر استفاده انجام بگیرد، ابراز کرد: استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها می‌تواند بسترساز تحولات فرهنگی مطلوب و رونق اقتصادی شهروندان شود.

حیدری با اشاره به‌ضرورت تسطیح و بهسازی چند مسیر منتهی به مسجد مقدس جمکران، یادآور شد: برخی از مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران نیازمند بهسازی و هموارسازی است.

فرماندار قم اذعان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق مسئولان ستاد باید موکب‌های مردمی در تمام مناطق شهر به‌خصوص ورودی‌های شهر نیز برپا شود و تمرکز این موکب‌ها فقط بلوار پیامبر اعظم(ص) نباشد.