شرکت برق قم پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی نیز جزو سازمان‌های پیشرو است که کارکردهای خوبی در این زمینه دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سیدمهدی قریشی امروز شنبه ۱ بهمن‌ماه در حاشیه آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قم، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق قم را در دوره مهندس آهنین‌پنجه مثبت ارزیابی کرد و گفت: تابستان امسال عملکرد خوبی در مدیریت پیک در استان قم انجام شد که جای تقدیر و تشکر از مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان دارد.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی نیز جزو سازمان‌های پیشرو است که کارکردهای خوبی نیز در این زمینه دست یابد.

سید مهدی قریشی با بیان اینکه برق زیرساخت تمام فعالیت‌ها است، یادآور شد: از این منظر مسئولیت در شرکت توزیع نیروی بسیار سنگین است زیرا با قطع برق تمام فعالیت‌های اداری و اقتصادی و تجاری از کار می‌افتد.

معاون استاندار ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس صادقی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق ابراز داشت: امیدواریم اقداماتی که تاکنون انجام شده با قوت ادامه پیدا کرده و روند رو به رشد شرکت توزیع نیروی برق با سرعت بیشتری تداوم یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اهمیت موضوع برق اظهار داشت: برق نیازمند مدیریت به موقع و با برنامه است تا بتواند در زمان لازم مواردی که پیش می‌آید را پوشش دهد.