سرمست: من رفتنی هستم اما اگر استاندار قم بمانم، اولین مدیری که عزل می‌کنم آقای صبوری مدیرکل راه و شهرسازی است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دکتر سرمست استاندار قم گفت: من رفتنی هستم اما یک در هزار اگر بعنوان استاندار قم ابقا شوم، اولین مدیری که عزل میکنم، آقای صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دکتر بهرام سرمست استاندار قم عصر امروز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در جلسه با فعالان اقتصادی این استان به منظور رفع آخرین موانع افتتاح نمایشگاه بین‌المللی استان قم، با انتقاد شدید از غایب بودن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان، اظهار داشت: در جلسه به این مهمی که تقریبا تمام مدیران اقتصادی استان حضور دارند، آقای صبوری مدیرکل راه و شهرسازی چرا باید غایب باشد؟

استاندار قم گفت: رسم روزگار است که هرگاه دولت ها عوض می‌شوند، استاندارهای هم عوض می‌شوند و این. اتفاق ربطی به عملکرد استاندارهای و اینکه من چگونه کار کردم ندارد، اما یک درصد و یا یک در هزار اگر در جایگاه استاندار قم ابقا شوم، اولین مدیری که عزل خواهم کرد، آقای صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان خواهد بود.

سرمست در ادامه گفت: سر قولم با بخش خصوصی هستم و تعهد کردم حافظ منافع بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشم و خواهم بود و جلسه امروز که در دقیقه ۹۰ یا به تعبیری در وقت اضافه استانداری بنده است، نشان میدهد کماکان دغدغه تقویت بخش خصوصی و رونق تولید استان را دارم. و البته معتقدم در دقیقه ۹۰ هم میشود گل طلایی زد.

استاندار قم گفت: اهمیت نمایشگاه بین المللی برای استان قم هم برای ما دولتی ها و هم فعالان اقتصادی روشن است و واقعا نمایشگاه بین المللی ویترین اقتصادی استان است.

سرمست گفت: با توجه به پیگیری چندساله اخیر خودم و مجموعه مدیران استان برای راه اندازی نمایشگاه بین‌المللی استان قم، خیلی علاقمندم در دوره استانداری خودم این نمایشگاه افتتاح شود اما اگر هم نشد، همین تلاش های چند ساله اخیر، ذخیره آخرت بنده و همکارانم خواهد بود.

انتهای پیام