زنان نقش موثر و سازنده ای در توسعه و آبادانی کشور دارند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور پیامی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام زن و روز مادر، این روز فرخنده و خجسته را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ

فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ

إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت بزرگ بانویی است که سیره نظری و عملی ایشان، الگوی بی‌بدیل و مثال‌زدنی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی بانوان در تمام گیتی به‌ ویژه در دنیای اسلام و ایران اسلامی است. بانوانی که در کنار خانواده، دوشادوش مردان گام برداشته و به نحوی موثر و سازنده در توسعه و آبادانی کشورشان مشارکت می‌کنند.

امروز، حضور زنان ایران در عرصه‌های مختلف اجتماعی بدان معناست که زمان آن رسیده است که از این توان موثر اجتماعی استفاده بیشتری برای توسعه کشور عزیزمان صورت پذیرد. چراکه زنان جامعه ما در نقشهای مختلف خود، همواره درخشان و موفق بوده و نمونه یک‌ انسان مسئولیت پذیر و آگاه را به نمایش گذاشته‌اند.

بانوان سرزمین عزیزمان ایران، خود کوشیده اند تا با از میان برداشتن موانع، درصدد اثبات خود به عنوان عضو فعال و موثر پیکره اجتماعی بر آیند و به حق در هر شغل و مقامی به واسطه همت و سختکوشی توام با پاکی و سلامت خود، توانسته‌اند سرآمد، الگو و با افتخار باشند.

اینجانب سالروز میلاد فرخنده آن بانوی بزرگ و مهربان جهان اسلام را در درجه نخست به کلیه مادران این سرزمین و سپس به تمام دختران و زنان قهرمان و شجاع ایران اسلامی تبریک و شادباش عرض نموده، آرزومندم با الگو گرفتن از این سرچشمه عفاف و حجاب و پاکدامنی در راه سعادت و سلامت اجتماع با گام‌های استوار طی طریق نمایند.

زحماتتان را ارج نهاده، توفیق و سربلندی هر چه بیشتر بانوان ایران زمین را از درگاه احدیت خواستارم.

حسن صادقی

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری