روزانه ۲۸ میلیون مترمربع در سطح شهر قم نظافت و رفت‌وروب می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در حوزه نظافت شهری در 24 ساعت حدود 650 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و 28 میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محسن میرهادی در گفتگویی با اشاره به وظایف معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اظهار داشت: وظایف معاونت رسیدگی و مراقبت مستمر نظافت در محدوده مناطق و جلوگیری از کار اماکن مزاحم برخلاف بهداشت برابر مصوبات کمیسیون تشخیص مزاحمت و نظارت و همکاری با واحدهای ذی‌ربط در از بین بردن حشرات و حیوانات موذی و ولگرد و حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در مناطق شامل میادین و پارک‌های محلی و اشجار معابر با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حد اختیارات مصوب تنفیذ شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد:نظارت بر حسن اجرای امور نواحی منطقه در ارتباط با مسئولیت‌ها و اختیارات اداری و مالی و خدماتی تنفیذ شده و نظارت بر جمع‌آوری زباله و دفع آن از طریق بهداشتی و فرستادن آن به سازمان بازیافت از دیگر وظایف این معاونت به شمار می‌رود.

وی در ادامه پیرامون خدمات شهری در سطح مناطق ابراز کرد: در حوزه نظافت شهری در ۲۴ ساعت حدود ۶۵۰ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و ۲۸ میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می‌شود.

میرهادی عنوان کرد: شهر مقدس قم به جهت جایگاهی که دارد نیاز است بیشتر به موضوعات نگهداری و نظافت شهر و فضای سبز آن بپردازیم که در خور شهر قم باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ساماندهی نیز اتفاقات خوبی روی داد و با هماهنگی پلیس‌راه و نیروی انتظامی این نظم در این بخش شکل گرفته است، در این راستا تمامی تلاش این است که زائرینی که در قم حضور می‌یابند فضای مناسبی در اختیار داشته باشند.