رفع مشکلات منطقه یک قم نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف استان دارد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر سابق منطقه یک شهرداری قم گفت: رفع دغدغه و نارسایی‌های این منطقه شهری مانند بافت فرسوده، کمبود سرانه‌های فضای سبز و... نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف استان دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علیرضا اقبالیان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه یک شهرداری قم که با حضور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری برگزار شد، با تقدیر از همکاران این منطقه شهری برای پیشبرد اهداف اظهار داشت: منطقه یک قدیمی‌ترین منطقه شهر قم است و در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه منطقه یک نیاز به کارهای جهادی برای رفع مشکلات دارد، ابراز کرد: رفع دغدغه و نارسایی‌های این منطقه شهری مانند بافت فرسوده، کمبود سرانه‌های فضای سبز و… نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف استان دارد.

مدیر سابق منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: دو پروژه مهم و طولانی شهر قم شامل بلوار شهیدان برقعی در گام سوم و بلوار شهید صادقی در گام پنجم افتتاحیه طرح‌های پایان سال شهرداری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرارگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل رینگ جمع‌آوری آب‌های سطحی در بودجه امسال منطقه در نظر گرفته‌شده و تکمیل می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های نوبهار، چهل اختران و دروازه ری ازجمله پروژه‌هایی بوده که با وجود مشکلات فراوان در انتظار تعیین تکلیف و اجرا هستند.