دولت به تعهدات خود پایبند است/ در سفر دوم پروژه‌های اقتصادی مردم‌پایه در اولویت است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمامی تعهداتی که به مردم داده شد اجرایی می شود، گفت: در سفر دوم رئیس جمهور، پروژه های اقتصادی مردم‌پایه در اولویت قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، “محسن منصوری” دردیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد:  ایلام از استان های پیشرو در تحقق مصوبات سفر رییس جمهور است که در این راستا از استاندار ایلام که بسیار خوب پیگیری کردند قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه توفیق بزرگی است که نخستین سفر کاری ما به ایلام باشد، گفت: حامل سلام و پیام رییس جمهور به مردم ایلام هستم و امیدوارم بتوانیم در سفر امروز تصمیمات خوبی را برای توسعه استان بگیریم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز از پروژه ها بازدید می کنیم به جزییات سرعت اجرای پروژه ها و مسایل کاری پروژه ها را در دستور کار قرار می دهیم.

منصوری با بیان اینکه ۱۰۰ مصوبه در سفر رییس جمهور به ایلام منعقد شده بود و در گام بعد ۴۲ مصوبه اضافه شد و اعتبارات خوبی برای این مصوبه گذاشته شده است، ادامه داد: ۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح ها در نظر گرفته شده است و رقم خوبی هم برای تسهیلات در نظر گرفته شد و ۷۰ درصد تعهدات سازمان برنامه و بودجه و و دولت در مرحله اول در ایلام برای تحقق مصوبات سفر پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی تعهداتی که به مردم داده شد اجرایی می شود، ادامه داد: مصوبات و وعده‌های دولت، جزو اولویت‌های دولت است چراکه خیلی از پروژه ها پیشران توسعه هستند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: روش مدیریت در دولت جهادی و میدانی است نه کارتابلی، گفت: روش دولت مسئله شناسی است و به فرموده مقام معظم رهبری این دولت اعتماد و امید را به مردم برگردانده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه  در سفر دوم رئیس جمهور، پروژه های اقتصادی مردم‌پایه در اولویت قرار دارند، تصریح کرد: ایلام حق به گردن انقلاب و کشور دارد، باید در عمل مشکلات استان را بر طرف کرد.

منصوری ادامه داد: اتفاقات اخیر در کشور از جمله در ایذه و چند شهر نشانه‌ی استیصال دشمنان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین “الله‌نورکریمی‌تبار” ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، نیز در این دیدار اظهار کرد: مردم استان ایلام در حوادث پای کار نظام و دلسوز نظام و انقلاب بودند و لیاقت تکریم هستند.

وی با بیان اینکه حرکات امیدافرین دولت باعث بارقه‌های امید در دل مردم شده است، گفت: رییس‌جمهور به خوبی پای کار است و بخشی از مشکلات اقشار مختلف مردم را حل کرده است و انتظار داریم به مصوبات سفر رئیس جمهور توجه ویژه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام از معاون اجرایی خواست سامانه گرمسیری ، احداث شهرک پروپیلن ، توسعه راه ها و اجرای راه آهن ، پروژه های درمانی از جمله بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی را با توجه ویژه در دستور کار قرار دهد.

کریمی‌تبار تاکید کرد: یکی از مسائل مهم در استان لزوم توجه ویژه به اعتبارات فرهنگی اربعین است.