در برنامه هفتم توسعه به کارگران توجه نشده است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس شورای هماهنگی کار گلستان گفت: در برنامه هفتم توسعه از جامعه کارگری نظر خاصی  پرسیده نشده است و در بعضی از ماده برنامه هفتم توسعه بیش از آنکه حامی کارگران باشد علیه حقوق آنها است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، روح الله تجری اظهارکرد: در بعضی از بندها وماده های برنامه  هفتم توسعه امنیت شغلی کارگران را نشانه گرفته و امید به آینده را برای آنها غیر ممکن کرده است. برنامه هفتم توسعه بیشتر جلب رضایت کارفرما است تا اینکه بخواهند حقوق کارگران را به آنها بازگردانند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نمایندگان کارگران جلسات کارشناسی بگذارند ونظرات آنها را بخواهند. دولت و مجلس باید قبل از اجرایی شدن این لایحه اصلاحاتی اساسی در آن انجام بدهند که به نفع جامعه کارگری باشد.

تجری بیان کرد: اگر برنامه هفتم توسعه با این مواد به تصویب برسد جامعه کارگری با مشکلاتی جدی مواجه می شود.ما خواستار حذف و اصلاح بندهایی از احکام برنامه هفتم توسعه که منافع جامعه کارگری را خدشه دار می‌کند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده‌اند که دولت ومجلس باید از این قشر مظلوم دفاع وکنند.اگر کارگر امنیت شغلی داشته باشد قطعا باعث افزایش کیفیت کار خواهد شد.