درخواست کارگرای ابنیه فنی راه آهن برای اختصاص سبد کالای ویژه رمضان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران پیمانکاری ابنیه فنی راه آهن از مدیریت راه آهن خواستند همانند کارمندان خود سبد کالای ویژه ماه رمضان برایشان تدارک ببیند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، شماری از کارگران پیمانکاری ابنیه فنی راه آهن گفتند: اکنون با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی، کارگران خطوط ابنیه فنی راه آهن که تحت مسئولیت چند پیمانکار مشغول کارند، از راه آهن کشور انتظار دارند، سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان برای آنان اختصاص دهد.

طبق اظهارات این کارگران؛ چند سالی است که کارگران پیمانکاری واحد نگهداری از خطوط از سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان برخوردار نیستند اما در این دوره از ماه مبارک رمضان کارگران از راه آهن می‌خواهند همانند کارمندان خود سبد کالای ویژه این ماه را بصورت نقدی ویا غیر نقدی برایشان تدارک ببیند.

آن‌ها با بیان اینکه بدون شک مدیریت راه آهن می‌داند که کارگران پیمانکاری بویژه کارگران خطوط ابنیه فنی با دستمزد فعلی قادر به تهیه مواد غذایی مخصوصا در ماه رمضان نیستند، افزود: از مدیریت راه آهن و کارفرمایان شرکتهای پیمانکاری توقع می‌رود با تهیه اقلام مناسب و اهدای آن به کارگران سفره آنان را رنگین کنند.

آن‌ها با بیان اینکه کارگران ابنیه فنی راه آهن همیشه از خدمات دولتی بی‌بهره هستند، افزود: امروز چهاردهم فروردین اولین روز ماه مبارک رمضان است و راه آهن چند روز قبل از فرا رسیدن آن جهت رفاه برخی کارکنان خود حدودا مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است این در حالیست که کارگران پیمانکاری تاکنون از این خدمات دولتی بی‌بهره بوده‌اند.

به گفته این کارگران؛ با ادامه بحران در اقتصاد کشور و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بسیار ضروری است که راه آهن سبد کالایی که برای کارگران مناسبت این ایام است، در نظر بگیرد.

  • منبع خبر : ایلنا