خدمت‌رسانی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان در مسیری جدید/ آماده‌سازی باند کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص)
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دبیر ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم از آماده‌سازی باند کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) به سمت مسجد مقدس جمکران به‌منظور ساماندهی و استقرار موکب‌ها در نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محسن میرهادی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله بحث جانمایی ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی و موکب‌های پذیرایی و خدمات رسان در ایام نیمه شعبان حائز اهمیت است، اظهار داشت: برای نخستین بار بحث جابجایی و انتقال موکب‌ها به پشت مسیر کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) صورت می‌پذیرد که در همین راستا آماده‌سازی، زیرسازی و آسفالت در فضای به طول ۵ کیلومتر در حال انجام است.
وی ادامه داد: از شب گذشته تمام امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات جهت آماده‌سازی و زیرسازی این مسیر در دستور کار قرار گرفته که انشاالله بتوانیم هرچه سریع‌تر مسیر را آماده کرده و در اختیار ایستگاه‌ها قرار دهیم تا فضای پیاده‌روی به بهترین شکل برای ایام نیمه شعبان انجام شود.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: ایستگاه‌های صلواتی که در بلوار پیامبر اعظم (ص)مستقر می‌شوند با امنیت خاطر بیشتر به خدمات‌رسانی در ایام نیمه شعبان می‌پردازند و پیاده‌روی زائران و مجاوران به سهولت بیشتری انجام می‌شود.