خدمت‌رسانی شهرداری قم در مسیر پیاده‌روی نجف-کربلا/ برنامه‌ریزی برای استقبال از زائران اربعین در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: مجموعه مدیریت شهری قم امسال نیز مانند سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی جامعی جهت خدمت‌رسانی در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محسن میرهادی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی اربعین حسینی، بر خدمات‌رسانی شایسته و جامع به زائران ورودی به قم تأکید کرد.

وی اضافه کرد: به خاطر کنترل نسبی کرونا و رفع محدودیت‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود حضور زائرین غیر ایرانی در قم همزمان با اربعین حسینی پیش از سال‌های گذشته باشد.

به گفته مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، با توجه به حضور پرشور زائران ایرانی و غیر ایرانی در اماکن مذهبی و زیارتی مختلف قم لازم است تا برنامه‌ریزی جامعی در حوزه‌های مختلف خدماتی و حمل‌ونقل و ترافیک صورت بگیرد.

وی بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائرین و عزاداران حسینی در شهر مقدس قم و مسیر نجف تا کربلا نیز اشاره کرد و گفت: محورهای فعالیت در ایام اربعین انجام امور جاری مانند سال‌های گذشته مانند بسترسازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، ایمنی تکایا و حسینیه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، نظافت، شستشو و پاک‌سازی مسیر در داخل شهر قم و مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا خواهد بود.