حمایت شهرداری قم از راهیان نور برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار قم از کمک شهرداری به ستاد راهیان نور استان قم خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با سازمان برنامه‌وبودجه، این کمک‌هزینه‌ها در قالب پروژه‌ها عمرانی برای شهر قم بازگردانده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اخذ مجوز تسهیلات برای برگزاری اردوی راهیان نور را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: ستاد راهیان نور در استان تشکیل‌شده و تمام مسئولان استان عضو این ستاد هستند.

وی با اعلام اعضای این ستاد افزود: نمایندگانی از سپاه پاسداران، استانداری، شهرداری و سایر نهادها در این ستاد حضور دارند و شهرداری در سال‌های گذشته در حدود ۱۰۰ میلیون به این نهاد کمک می‌کرد که نیاز به مصوبه نداشت، اما امسال برای تقویت این حرکت فرهنگی و در قالب این لایحه حضور پررنگ‌تری خواهد داشت.

شهردار قم تصریح کرد: سازمان برنامه‌وبودجه به‌صورت مستقیم نمی‌توانست این کمک را به این ستاد داشته باشد که شهرداری این نقش را برعهده‌گرفته و در قالب طرح عمرانی این پول به شهر برگردانده می‌شود.

وی از امضا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان برنامه‌وبودجه به این منظور خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه این مبلغ در قالب پروژه‌ها عمرانی شهر بازگردانده می‌شود و یک و نیم برابر این عدد به طرح‌های عمرانی کمک می‌شود.