حل مشکلات معیشتی مردم، مهمترین وظیفه دولت و مجلس در شرایط کنونی کشور
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و ساماندهی وضعیت آشفته اقتصادی کشور، مهمترین وظیفه دولت و مجلس در شرایط کنونی است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین نوش آبادی با اشاره به اینکه لایحه بودجه مهمترین سند مالی کشور است و یکی از وظایف مهم و مشترک مجلس و دولت، تدوین، تنظیم، بررسی و تصویب بودجه‌های سالیانه کشور است از تاخیر دولت از ارائه و تقدیم لایحه سال ۱۴۰۲ به مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تاخیر در ارائه و تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ غیر قابل توجیه و غیر قابل دفاع و بدیهی است که این تعلل، باعث شتابزدگی در تصویب بودجه کشور و کاهش زمان رسیدگی به لایحه و لطمه به فرآیند بررسی قانونی مهمترین سند مالی کشور است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه بودجه در قالب یک ماده واحده و بیست تبصره و سه پیوست، به مجلس تقدیم شده و لازم است مهم‌ترین مسائل جاری کشور در این لایحه مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تاکید کرد: مجلس و دولت باید در بودجه سال آینده مشکلات مربوط به نابسامانی نرخ ارز و آشفتگی بازار مبادلات ارزی و وضعیت نامناسب بازار مسکن و افزایش غیر معقول و غیر منطقی خرید و فروش خودرو عرضه آن در بورس که یکی از عوامل گرانی خودرو شده است، تصمیم‌ مناسب بگیرد و شرایط موجود را اصلاح کند.

نماینده دیار پانزده خرداد خطاب به رئیس مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه خاطرنشان کرد: حل مشکلات معیشتی مردم و ساماندهی وضعیت آشفته اقتصادی کشور، مهم‌ترین وظیفه دولت و مجلس در شرایط کنونی است.

  • منبع خبر : ایسنا