ثبت ۴۲۶۱ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
4 هزار و 261 تماس مردمی همزمان با ایام نوروز از 29 تا 4 فروردین با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری انجام شده که بخش قابل‌توجهی مربوط به تماس نوروزی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری به‌عنوان پل ارتباطی بین شهروندان با مجموعه‌های مختلف مدیریت شهری و به‌ویژه شهرداری است.

در ایام نوروز و مناسبت‌ها نیز این سامانه به غیر موضوعات مستمر و قابل‌پیگیری، موضوعات مختلف مربوط به زائران و مسافران مانند اطلاع‌رسانی، اسکان، راهنمای مسیر و…. را نیز پیگیری می‌کند.

از روز ۲۹ اسفندماه تا ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تعداد تماس دریافتی این سامانه ۴ هزار و ۲۶۱ بوده است که بیشترین سهم تماس‌های مردمی نوروز مربوط به مانیتورینگ مسیرهای تردد اتوبوس با ۲۰۲ پیام، آدرس‌دهی ۱۶۲ پیام، اسکان فرهنگیان با ۱۳۵ پیام، اطلاع‌رسانی اسکان شهرداری با ۱۰۷ پیام، انتظار اتوبوس‌ها ۱۰۰ پیام و… بوده است.

در همین بازه زمانی نیز کمترین تماس‌ها مربوط به کیفیت آسفالت، نظافت پارکینگ، هرس غیرمجاز، نصب چادر غیرمجاز، نصب تابلو با یک پیام دریافتی بوده است.