تعطیلی میدان بزرگ میوه و تره‌بار قم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعطیلی میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علیرضا مظفری ضمن تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با اتحادیه عرضه میوه و تره‌بار استان و با توجه به اُفت حجم خریدوفروش در میدان میوه و تره‌بار و همچنین حضور مشتاقان در محافل عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع)، روز یکشنبه و دوشنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، میدان بزرگ شهید رجایی تعطیل خواهد بود.

وی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حین برگزاری مراسمات عزاداری حسینی افزود: ویروس کرونا همچنان بدون هیچ‌گونه تسامحی در کمین همگان است و مطمئناً هرگونه عادی انگاری شرایط و سهل‌انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌تواند وضعیت بیماری را به روزهای سخت گذشته بازگرداند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از دوستداران و محبّان اهل‌بیت عصمت و طهارت خواست، در ایام برگزاری مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موجبات ریشه‌کنی این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن شوند.