تشکیل ستاد اعیاد شعبانیه و نوروز با ۱۰ کمیته در شهرداری قم/ شهر آماده استقبال از مسافران و زائران می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ستاد اعیاد شعبانیه و نوروز با 10 کمیته در شهرداری قم تشکیل‌شده است و برنامه‌های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده در برنامه زنده پلاک ۱۶، با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات ویژه اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهرداری قم مانند مدیریت استان با تشکیل ستاد تسهیلات شهرداری زیر نظر شهردار کلانشهر قم، ۱۰ کمیته برای گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ایام نوروز تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای پذیرایی چند میلیونی از زائران و مسافران در قم انجام‌شده است، ابراز کرد: پس از دو سال که به دلیل کرونا با برنامه‌های اعیاد فاصله داشتیم، امسال زمینه خدمت‌رسانی به زائران با رعایت دستورالعمل‌ها فراهم‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: ۲۱ اسفندماه با حضور در مسجد مقدس جمکران و اذنی که از حضرت می‌گیریم آئین رسمی آغاز فعالیت ستادهای نیمه شعبان و ایام نوروز برگزار می‌شود

به گفته وی، این ایام با آذین‌بندی، چراغانی و گل‌آرایی در ورودی شهر به‌خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و خیابان چهارمردان و طرح گنجشک‌های بهاری و اجرا و طراحی المان‌ها و نشان‌های مختلف با موضوعیت نیمه شعبان و نوروز و بنرهای مرتبط با این ایام، رنگ‌آمیزی و نقاشی با شعار محوری “به عشق مهدی هواداریم” برگزار و به استقبال جشن‌ها می‌رویم.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: امیدواریم در این ایام خدمات خوبی را به زائران و شهروندان ارائه دهیم، در این راستا جزییات برنامه‌های ستاد در مسیر خدمت‌رسانی از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اعلام‌شده است.