تربیت خبرنگار و فعال شدن در حوزه اطلاع رسانی نیاز جدی حوزه کارگری است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور گفت: باتوجه به ضعف موجود در حوزه اطلاع رسانی تقویت فعالیت‌های خبری و اهتمام به راه اندازی دوره‌های خبرنگاری و تربیت خبرنگار در حوزه کارگری برای نشر بیشتر اخبار کارگری و بازنشستگی ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمدصادق محسنی کبیر (مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور) در اردوی سراسری خانه‌های کارگر سراسر کشور که در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی چمخاله استان گیلان برگزار شد، گفت: کمیته مشترک تبلیغات، دارالقرآن و انجمن‌های اسلامی برگزار شد و در آن به اهمیت فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی و راه اندازی کلاس‌های قرآنی در سطح شعب و شرکت در جشنواره قرآنی فجر تاکید شد که ثبت نام ششمین دوره آن آغاز شده ودرحال تبدیل شدن به رویداد ملی است و شرکت برای عموم مردم در آن آزاد است.

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور ادامه داد: مسابقات قرآنی کارگران کشور هم از دیگر اقدامات حوزه قرآنی است که ویژه کارگران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی گفت:  در تشکیلات باید به نشر اخبار کمک کنیم، جمعیت ما در کشور قابل توجه است و بیش از ۴۴ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی داریم و بخشی از کارگران هم بیمه نیستند و ۶۰ درصد جمعیت کشور خانوار کارگر است اما سهم ما در حوزه رسانه عدد قابل توجهی نیست و باید تلاش کنیم در این حوزه تقویت شود.

این مسئول عنوان کرد: در راستای نشر بیشتر فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی لازم است گروه مجازی در پیام رسان‌های ایرانی راه اندازی شود، همچنین داشتن شورای تبلیغات در شعب استانی، فعال کردن روابط عمومی‌ها، کلیپ‌های تبلیغاتی و استفاده از سامانه‌های پیام کوتاه هم در حوزه رسانه ضرورت دارد.

  • منبع خبر : ایلنا