تخصیص تخفیفات شهرداری برای املاک خیابان شهید حاج رضایی جمکران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس شورای اسلامی شهر قم از ارائه تخفیفات شهرداری برای املاک خیابان شهید حاج رضایی جمکران در راستای طرح توسعه اطراف مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین اسلامی در حاشیه بازدید از منطقه جمکران، با اشاره به پروژه طرح توسعه اطراف مسجد مقدس جمکران و مشکلات مربوط به بازگشایی خیابان شهید حاج رضایی اظهار داشت: برای بازگشایی‌ها نیازمند منابع هستیم که تأمین بخش قابل‌توجهی از این منابع باید از سوی شهروندان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در مسیر این شارع املاکی وجود داشته که در صورت انجام توافق می‌توان سهم‌های شهرداری را برای بازگشایی املاک در مسیر تخصیص و مسیر را بازگشایی کرد.

وی با تأکید بر اینکه اولین گام برای بازگشایی تدقیق این شارع است تصریح کرد: تدقیق نقشه شارع نیازمند تصمیم کمیسیون ماده ۵ است که پس‌ازآن به سراغ املاک با مساحت بیش از ۵۰۰ مترمربع می‌رویم که شهرداری هم در آن سهم دارد.

اسلامی با بیان اینکه سختگیری کامل و اخذ سقف سهم شهرداری ایجاد مشکل می‌کند ادامه داد: در جهت تشویق برای مالکینی که ظرف سه ماه توافقات را انجام دهند می‌توان از سهم شهرداری تخفیفاتی قائل شد و قانون هم در این زمینه اجازه داده است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر قم، پس از تملک املاک در مسیر شارع بازگشایی خواهد شد.