تاکسیرانی قم ورود جدی‌تری به سرویس دانش‌آموزی و کارمندی داشته باشد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
فرماندار قم گفت: در کشورهای پیشرفته دنیا، سرویس مدارس به‌صورت انحصاری در اختیار مدیریت شهری است و همچنین سرویس کارمندان نیز باید برای کاهش تردد با خودروهای شخصی توسط ناوگان تاکسیرانی انجام بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مرتضی حیدری در جلسه شورای سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، با اشاره به ورود شهرداری قم به خدمات نوین تاکسیرانی، اظهار داشت: حدود ۶ هزار تاکسی در شهر قم مشغول فعالیت بوده که طی سال‌های اخیر متأسفانه این شغل خیلی جدی گرفته نشده است.
وی با بیان اینکه با پیشرفت روزانه تکنولوژی در آینده نه‌چندان دور بسیاری از شغل‌های رایج امروز ممکن است دست‌خوش تحول شده یا به‌صورت کامل حذف شود تصریح کرد: لازم است تا شهرداری و سازمان‌ها نیز در عرصه خدمات‌رسانی به مردم خود را با تکنولوژی‌های روز همراه کند.
فرماندار قم یادآور شد: در سطح استان قم ۲۸ هزار کارمند وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی و همکاری با سازمان تاکسیرانی قم برنامه مناسبی برای عدم تردد آنان با خودروهای شخصی در نظر گرفت که لازمه آن نظم و انضباط کاری است.
وی با تأکید بر اینکه در کشورهای پیشرفته دنیا، سرویس مدارس اختصاصی است عنوان کرد: در استان قم نیز با وجود ۲۶۰ هزار دانش‌آموز می‌توان از ظرفیت تاکسیرانی قم برای سرویس دانش‌آموزان در یک فضای آرام و اطمینان‌بخش استفاده بیشتری کرد.
حیدری خاطرنشان کرد: تاکسی و اتوبوس درون‌شهری به‌صورت شبانه‌روز مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند و شکل برخورد آن‌ها نمادی از فرهنگ و توسعه‌یافتگی شهر قم است.
وی در پایان با تأکید بر رضایت کلی شهروندان قمی از خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: برخورد تاکسیرانان قمی با مردم در مجموع برخوردی متین، صمیمی و قابل‌قبول است.