تأیید صلاحیت ۴ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه صلاحیت 4 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری این استان تأیید شد، گفت: در مجموع 10 نفر داوطلب در استان مرکزی شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بودند که صلاحیت 4 نفر تأیید شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی به نامزدهایی که جدیداً برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند اشاره داشته و افزود: صلاحیت ۷ داوطلب انتخابات مجلس در ۴ حوزه انتخابیه این استان تایید شد.

وی ادامه داد: از حوزه انتخابیه اراک کمیجان و خنداب ۲ داوطلب، از حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان ۲ داوطلب، از حوزه انتخابیه شازند ۲ داوطلب و از حوزه انتخابیه خمین یک داوطلب تأیید صلاحیت شدند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی به مجموع تعداد نامزدهای تأیید صلاحیت شده این استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و اظهار داشت: از مجموع ۵۲۴ داوطلب انتخابات مجلس استان، ۳۳۷ داوطلب معادل ۷۱ درصد تأیید صلاحیت شدند.

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی با اشاره به تعداد کرسی‌های نمایندگی استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: این استان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، ۷ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.