تأمین کامل نیاز پارکینگی زائرین و مسافرین در ایام تعطیلات عید نوروز در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آماده‌باش نیروهای اجرایی و ستادی و همچنین پیمانکاران این سازمان از پیش از آغاز تعطیلات پایان سال و عید نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین شعبان‌زاده با اعلام آمادگی کامل نیروهای اجرایی و ستادی سازمان ترافیک در استقبال و میزبانی از زائرین و مسافرین در تعطیلات پایان سال و عید نوروز، از برگزاری جلسات توجیهی با هدف ارتقاء آمادگی، رعایت شیوه‌نامه‌های کرونا و رفع نیازهای زائرین با پیمانکاران پارکینگ دار به‌ویژه در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های کرونا در چند سال گذشته و کاهش سفرهای نوروزی، پیش‌بینی می‌شد امسال حجم ورود مسافر به شهر زیارتی قم، افزایش قابل‌توجهی داشته باشد، تصریح کرد: این موضوع نیازمند همکاری و اتخاذ برنامه‌هایی با هدف بالابردن کیفیت خدمات قابل‌ارائه و رفع نیازهای زائرین در پارکینگ‌های عمومی داشت.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: جلسات توجیهی با پیمانکاران پارکینگ دار برگزار و نحوه همکاری واحدهای مختلف شهرداری همچون مرکز کنترل هوشمند ترافیک، واحد سد معبر، آتش‌نشانی و پلیس راهور و نیروی انتظامی در این خصوص مورد بررسی و هماهنگی‌های لازم قرار گرفت.

شعبان‌زاده ادامه داد: مطابق پیش‌بینی‌ها شهر قم در تعطیلات نخست ابتدای سال میزبان حجم بالای تردد مسافرین و زائرین بود که با همکاری تمامی واحدهای مرتبط توانستیم خدمات قابل قبولی را ارائه نماییم.

وی شستشو و نظافت پارکینگ‌ها، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، سرویس و راه‌اندازی تمامی آسانسورهای پارکینگ طبقاتی زائر، تجهیز تمامی عوامل اجرایی پیمانکاران به لباس متحدالشکل و قابل‌رؤیت، نظافت روزانه و مکانیزه پارکینگ زائر را بخشی از اقداماتی عنوان کرد که سازمان ترافیک پیش از آغاز تعطیلات عید نوروز در دستور کار خود داشته و عملیاتی نموده است.