بیانیه خانه کارگر به مناسبت روز پاسدار
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم شعبان، روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، متن بیانیه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

روز سوم شعبان روز ولادت سرور آزادگان و مولای مجاهدان و سرور شهیدان بهشت، حضرت امام حسن علیه السلام بر همه مسلمین و شیعیان جهان مبارک باد.

تقارن زیبا و مبارک سوم شعبان که نمایانگر تعصیب و غیرت او که در زیارت مشهور ناحیه مقدسه مقتدای شیعیان جهان حضرت امام زمان (عج) ثارالله خواندش و خون با مشام عشق و صورت‌های بی‌منتهای از خود گذشتگی چون ثارالله را شنید، تاب ماندن نداشت تا به تعبیر امام خمینی (ره) نمایانگر پیروزی خون بر شمشیر بود و انقلاب اسلامی و شهدای آن خصوصا شهدای پاسدار که به حق این روز را «روز پاسدار» که حضرت امام حسین (ع) به آن شرف و عزت داد، نامگذاری کرد. نامی که به هزاران هزار شهید، شهید پاکباخته عاشق، نرد عشق با آن باختند و اکنون به تقدیس آن شهیدان که به نام پاسدار جنگیدند و شهادت را برگزیدند و با ذکری که از نام حسین (ع) اوج می‌گیرد باز هم روز پاسدار را گرامی و فرخنده و مقدس می‌داریم که یادی است از آن جاوید شهید که نمی‌توان گفت شهید جاوید بود یا جاوید شهید. اما همه اینها بود و هیچ یک نبود. حسین اول پاسدار اسلام و خط پاک نبوی و علوی بود و هر که آمد و رفت و هر که در این مسیر ایستاد و به آن اقتداء کرد به نام پاسدار مزین است و روز پاسدار مبارک باد.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سوم شعبان سالروز میلاد حضرت اباعبدالحسین (ع) و روز پاسدار و تجلیل و تکریم مقام شامخ شهیدان و حماسه‌سازان سپاه پاسداران انقلاب ایلامی را اعلام می‌دارد جامعه کارگری همدل و همراه در تبعیت از مقام معظم رهبری به تاسی از امام و سرورمان اباعبدالله الحسن (ع) بر سر آرمان‌ها و ارزشها ایستاده‌ایم و از خداوند متعال توفیق همه مدافعان میهن عزیزمان ایران را در اسیه توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت داریم.