بسیج نیروهای خدمات شهری برای ایام نوروز/ آمادگی برای جمع آوری روزانه ۱۰۰۰ تن پسماند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: روزانه بیش از 27 میلیون متر مربع فضای شهری نظارت، نظافت و رفت و روب می‌شود و پیش بینی لازم برای جمع آوری روزانه 1000 تن پسماند از سطح شهر قم صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محسن میرهادی با اشاره به آماده‌باش کلیه عوامل خدمات شهری شهرداری قم برای ایام پایانی سال اظهار داشت: مجموعه معاونت خدمات شهری به همراه سازمان‌های شهرداری برای ایام نوروز در آماده‌باش کامل بوده تا بتوانند خدماتی مناسب به مسافران و زائران داشته باشند.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۷ میلیون متر مربع فضای شهری نظارت، نظافت و رفت و روب می‌شود، ابراز کرد: این اقدامات توسط ۱۷۰۰ نفر از پاکبانان و پیک بهداشت در حوزه جمع آوری پسماندهای شهری صورت می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: این اقدامات به وسیله ۱۶۰ دستگاه ماشین الات پرس و مکانیزه برای ۷۰۰ تن زباله از ساعت ۲۱ شب تا ۶ صبح صورت می‌گیرد.

وی از پیش بینی افزایش پسماند در ایام پایانی سال و ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، پیش بینی لازم برای جمع آوری روزانه ۱۰۰۰ تن پسماند از سطح شهر قم صورت گرفته است.

میرهادی تصریح کرد: با افزایش ماشین آلات و نیروهای ویژه در جهت جمع‌آوری زباله و پاکسازی شهر قبل از ساعت۷ صبح تمهیداتی اندیشیده شد.