برگزاری سومین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سومین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ویژه نیمه شعبان و نوروز 1401 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سومین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ویژه نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ با حضور فردوسی مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیری مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این جلسه مدیران روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، شرکت مخابرات استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، دانشگاه علوم پزشکی قم، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه توضیحاتی پیرامون روند فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی و اقدامات دستگاه‌های مختلف در این کمیته ارائه شد و مباحث و برنامه‌های اجرایی توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این جلسه وضعیت نقشه و بروشورهای راهنمای زائر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید نقشه واحد از طرف شهرداری قم تهیه و هر دستگاه با توجه به نیاز خود و اطلاعات مشخص چاپ‌شده و توسط هر دستگاه توزیع شود.

در ادامه مصوبات جلسه قبل مطرح و به موارد مختلف آن پرداخته شد.