برپایی موکب فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)/برپایی کاروان شادی در قم/ امشب مساجد سطح شهر نور افشانی می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از نورافشانی مساجد سطح شهر همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: شهرداری قم در نور افشانی امشب مسجد مقدس جمکران نیز مشارکت دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد با تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائران وخدمات سفر شهرداری قم اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد برنامه‌های ستاد تا امروز اجرایی شده است.

وی از اجرای ۲۰ درصد از برنامه‌های پایانی نیمه شعبان در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: حجم برنامه‌های اجرا شده از اول نیمه شعبان تا امروز بی سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی موکب ۴۰ غرفه‌ای در پیامبر اعظم خبر داد و خاطرنشان کرد: این غرفه در عمود ۸۰ در بلوار پیامبر اعظم(ص) آماده پذیرایی از زائران است.

وی از برگزاری استیج و جنگ شادی طی امشب و فردا شب در خیابان چهارمردان نیز خبر داد و مطرح کرد: امشب در تمام مساجد سطح شهر به مناسبت نیمه شعبان نورافشانی انجام شده و شهرداری در نور افشانی مسجد مقدس جمکران نیز مشارکت دارد.

طباطبایی نژاد یادآور شد: فردا کاروان شادی خودرویی با مشارکت مردم،هیئات و بسیج از حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران حرکت خواهد کرد.

وی مشارکت شهرداری قم را در اجرای برنامه‌های فرهنگی با سایر نهادها قابل توجه دانست و بیان کرد: طی امروز و فردا اختتامیه برنامه‌های ستاد فرهنگی تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم اجرایی می‌شود.