بازدید سرپرست فرمانداری و مدیران شهرداری قم از خدمت‌رسانی در بوستان‌های سطح شهر هم‌زمان با روز طبیعت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
فرماندار قم به همراه سرپرست معاونت خدمات شهری، مدیرکل حوزه شهردار، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری، مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانیو خدمات ایمنی و پارک‌ها و فضای سبز و برخی دیگر از مدیران مناطق شهرداری قم از نحوه ارائه خدمات به شهروندان در بوستان‌های سطح شهر هم‌زمان با روز طبیعت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عباس ذاکریان سرپرست فرمانداری قم به همراه مهدی اصفهانیان مقدم، جواد صحرایی، مهدی کلانترزاده، سید محسن میرهادی، عباس جعفری، پیام جوادیان و برخی دیگر از مدیران مناطق هشتگانه شهرداری قم در بازدیدهای میدانی در جریان خدمات‌رسانی شهرداری قم در بوستان‌های سطح شهر هم‌زمان با روز طبیعت قرار گرفتند.

در این بازدیدها امکانات ارائه‌شده در جهت رفاه حال شهروندان ازجمله آب‌خوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، فعالیت مراکز تفریحی و رفاهی، اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، جایگاه شارژ موبایل و فعالیت ستادهای خدمات‌رسانی مستقر در دوستان‌های شهری مورد رصد و ارزیابی قرار گرفت.

دیدار چهره به چهره با شهروندان حاضر در بوستان‌ها و صدور دستورات لازم به‌منظور رفع مشکلات و ارائه تسهیلات بیشتر از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

بیش از ۳۸۰ بوستان شهری در مقیاس‌های مختلف از سوی شهرداری قم برای حضور شهروندان در روز طبیعت اماده‌سازی شده است.