اکران پیام‌های پیشگیری از کرونا در بیش از ۳۰۰ سازه‌ تبلیغاتی سطح شهر قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهرداری قم اکران پیام‌های پیشگیری از کرونا در سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر ازجمله 45 سازه پرتابل، ٤ عدد عرشه پل و٢٥٠ عدد استندها و همچنین نصب پیام‌های بهداشتی در اماکن عمومی شهر اعم از ایستگاه‌های اتوبوس، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، مراکز عمومی و معابر شهر را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، با توجه به شیوع بیماری امیکرون و آغاز پیک ششم این بیماری در کشور و استان قم، شهرداری قم که از روزهای نخستین شیوع این بیماری در کنار مردم بوده و در کنترل این بیماری در شهر نقش مهمی را ایفا کرده است که در این دوره نیز برنامه‌های جامعی را در دستور کار قرارداده است.

برنامه‌های شهرداری عبارت از اقدام به اکران پیام‌های پیشگیری از کرونا در سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر ازجمله ۴۵ سازه پرتابل، ۴ عدد عرشه پل و٢۵٠ عدد استند و همچنین نصب پیام‌های بهداشتی در اماکن عمومی شهر اعم از ایستگاه‌های اتوبوس، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، مراکز عمومی و معابر شهر است.

همچنین یکی دیگر از اقدامات شهرداری قم، استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغات شهری برای آموزش‌های شهروندی و اطلاع‌رسانی خدمات باهدف امید افزایی و ایجاد آرامش روانی است.

لازم به ذکر است شهرداری قم ۳۰ برج اذان سطح شهر و ۱۰ خودرو ویژه اطلاع‌رسانی را نیز به پخش پیام‌های هشدار صوتی در خصوص مسائل بهداشتی و کرونا اختصاص داده و برج‌های اذان شهر هر ۳۰ دقیقه یک‌بار و در طول روز حدود ۲۵ بار، این پیام‌های هشدار را پخش می‌کند.

همچنین ۱۰ خودرو اطلاع‌رسانی شامل خودروهای ویژه آتش‌نشانی و تخلفات شهری نیز به این کار اختصاص‌یافته تا با تردد مستمر در معابر پیام‌های هشدار صوتی را پخش کنند.