اکران تبلیغات محیطی با پویش«قدر_می_دانم» همزمان با شب‌های قدر در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
همزمان با شب‌های پر خیروبرکت قدر، پویش «#قدر_می_دانم» با هدف آشنایی بیشتر مردم و شب‌زنده‌داران به همت شهرداری قم اکران شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، همزمان با شب‌های پر خیروبرکت قدر، پویش «#قدر_می_دانم» با هدف آشنایی بیشتر مردم و شب‌زنده‌داران با آثار و برکات این شب‌های عزیز در سرنوشت انسان، به همت شهرداری قم اکران شده است.

شهرداری قم علاوه بر بسترسازی فضای عمومی شهر و همکاری شبانه‌روزی در برپایی آیین معنوی شب‌های قدر در اماکن مذهبی و عمومی شهر، در مباحث فرهنگی و ترویجی نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده که اکران تبلیغات محیطی دو پویش «#من_روزه_‌دارم» و «#قدر_می_دانم» ازجمله آن‌هاست که بسیاری از سازه‌های تبلیغی شهر نیز به موضوعاتی در این خصوص اختصاص‌یافته است.

در #پویش قدر_می_دانم که به مناسبت شب‌های قدر در سازه‌های شهری و فضای مجازی انجام‌شده است، تلاش شده تا اهمیت و خصوصیات این ایام در زندگی و سرنوشت انسان با استفاده از مفاهیم و تعالیم دینی به شهروندان منتقل شود.

در این پویش به شناخت برخی از خصوصیات شب‌های قدر ازجمله برتری شب قدر از هزار ماه، شب نزول رحمت، شب تعیین سرنوشت، شب نزول قرآن و شب آمرزش گناهان پرداخته‌شده است.