اکران تبلیغات شهری “۱۵ روز شاد آسمانی” به مناسبت ایام دهه ولایت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
بیش از 1550 متر مربع تبلیغات شهری با موضوع دهه ولایت در فاصله عید قربان تا روز مباهله در قالب شعار 15 روز شاد آسمانی در سطح شهر قم به اکران در آمد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، همزمان با ایام فرخنده دهه ولایت و در فاصله ۱۵ روز عید سعید قربان تا روز مباهله، تبلیغات شهری با محوریت ولایت و با شعار “۱۵ روز شاد آسمانی، عید قربان تا عید مباهله و ای قربان تو یا علی” ۱۵۵۰ متر مربع تبلیغات شهری در بیش از ۱۵۰ سازه تبلیغاتی در سطح شهر قم اکران شد.

اکران تبلیغات شهری در سطح مناطق هشتگانه شهر قم و در سازه‌هایی نظیر عرشه‌های پل، پرتابل، استرابرد، برندبرد، آویز و تابلو بزرگ ورودی قم از آزادراه تهران انجام شده است.

همزمان با اکران بنرها، فضاسازی شهر با آذین بندی و نصب ریسه توسط معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی و مناطق هشت‌گانه انجام شد و شهرداری همواره تلاش می‌کند علاوه بر توجه به ارزش‌های دینی و انقلابی در اجرای بنرها و تبلیغات شهری ارتقاء فرهنگ شهروندی را نیز موردتوجه قرار دهد.