انتقام خون شهید سلیمانی و همه شهدای مقاومت را خواهیم گرفت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی، شهید قدس است و خون شهید قدس با آزادی قدس به ثمر خواهند نشست، گفت: شک نداشته باشید انتقام خون شهید سلیمانی و همه شهدای مقاومت را از دشمنان خواهیم گرفت و بدانید آینده از آن ملت ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سردار رمضان شریف دوشنبه ۱۲ دی‌ماه در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: حضور سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف مقاومت به خوبی نمونه برجسته‌ای از فردی که پرورش یافته مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی است را به همگان نشان داد.

وی تصریح کرد: تشییع میلیونی شهید سلیمانی نشان دهنده ابراز ارادت و عشق بی مثال مردم به سرباز انقلاب و ولایت بود چراکه همواره شهید سلیمانی صادقانه تلاش می‌کرد و به دنبال وحدت بود.

شریف افزود: این رشادت‌های شهید سلیمانی بود که آمریکا را به عقب راند و داعش را مغلوب کرد که این شکست برای غربی‌ها و پشتیبانان داعش‌ گران تمام شد.

وی بیان کرد: دشمن به تازگی با تمام توان به میدان آمده و در حوادث اخیر با جنگ ترکیبی تمام قد به دنبال مقابله با انقلاب است تا انتقام سختی از انقلاب اسلامی بگیرند.

شریف اظهار کرد: امروز همه دشمنان سودای آزادی ملت ایران را دارند و علت آن این است که ما نتوانستیم دستاوردها و مجاهدت‌های انقلاب را به نسل خود انتقال دهیم.

وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: امروز اگر مردم تاریخچه رفتار پهلوی و گروهک‌ها را بدانند و میزان خباثت آنها را مطلع شوند و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی بازگو شود، دشمن هرگز موفق به پیاده کردن اهدافش نخواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: سردار سلیمانی مردمان این سرزمین را خوب شناخته بود و صادقانه تلاش کرد همه را زیرخیمه ولایت جمع و برای ملت ایران سرمایه تولید کند و باعث شد آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها عقب نشستند.

وی با بیان اینکه خداوند اراده کرده بود دشمنان در موضوع داعش یک بار دیگر از ملت بزرگ ایران سیلی بخورند، گفت: امروز می‌بینیم که دشمن دست و پا می‌زند و در یک میدان سخت تلاش دارد از طریق فضای مجازی ما را با چالش مواجه کند.

شریف با اشاره به اینکه همه تلاش دشمنان، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها این است که از ملت ایران و رهبری عزیز انتقام بگیرند، مطرح کرد: این اغتشاشات نتیجه شکست‌های دشمنان از انقلاب است و نوک پیکان حملات دشمنان به سمت رهبری است چراکه می‌دانند هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری است که نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند.

شریف خاطرنشان کرد: دشمنان به معنای واقعی شکست خورده‌اند و همه دشمنان سرمایه‌ای برای مقابله با مردم ایران اسلامی ندارند چراکه از همه ترفندها و توطئه‌ها استفاده کرده‌اند.

وی اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران با تعالیم بر گرفته از مکتب اسلام و قرآن و تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب همیشه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و ملت ما چهره منحوس دشمنان را در این حوادث اخیر دیده است.

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان باید بدانند ملت مقاوم ایران مستحکم‌تر از آن است که بتوانند به آن ضربه بزنند؛ تازه اول راه است و فصل شکست شما و بالندگی جمهوری اسلامی آغاز شده و با همین نسل جوان که تصور می کردید سربازان شما هستند، باز هم شما را شکست خواهیم داد و شک نکنید شعار آزادی بیت‌المقدس هم به دست فرزندان غیور ایران اسلامی محقق خواهد شد.

شریف با بیان اینکه آینده از آن انقلاب اسلامی و رهروان آن است، گفت: دشمنان در فضای مجازی هیاهو و سروصدا دارند و مدام شبهه افکنی می کنند اما اتفاق خاصی نخواهد افتاد و مدارای ما این است که صف معترضان با کسانی که از سرویس های بیگانه دستور می‌گیرند، جدا شود وگرنه جمع کردن اغتشاشات کار خاصی نیست.

وی اضافه کرد: آنها به دنبال تحریک محافظان امنیت بودند تا کشتار راه بیندازند اما ما با متانت و صبر و تحمل شهید و مجروح دادیم و در برخوردها حواسمان بود که به تدبیر و توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر آسیب ندیدن مردم و جوانان عمل کنیم این در حالیست که برای آنها مهم نیست چه کسی کشته یا شهید می‌شود، هدف به هم ریختن امنیت کشور است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: برای کشوری که می‌تواند منافع کشور را تا مرزهای دورتر تامین کند چنین اتفاقاتی ناچیز است اما ما متانت به خرج دادیم.

وی با بیان اینکه ما در همه حوزه‌ها سرآمد هستیم و دشمنان همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند و توهم دارند، افزود: دشمنان دنبال انتقام از ایران هستند، کرامتی که زن در انقلاب اسلامی دارد در هیچ جای عالم نظیر ندارد، الگوی زنان ما حضرت فاطمه زهرا (س) است.

شریف بیان کرد: انقلاب اسلامی الهام بخش است و امروز می بینیم جریان مقاومت دست برتر را دارد و نفس صهیونیست ها را بریده اند و آمریکا مجبور به فرار از منطقه است که اینها از دستاوردهای خون شهید سلیمانی و جبهه مقاومت است و این راه توسط سردار قاآنی ادامه دارد.

وی اظهار کرد: باید اوضاع معیشتی مردم بهتر شود و باید مشکلات خود را حل کنیم و برای این کار نیازمند کار جهادی با تدبیر و با تمام تلاش هستیم.

شریف با بیان اینکه باید ضعف‌های خود را پوشش دهیم، افزود: مطمئن باشید حل کردن این‌ مشکلات از حل کردن مشکلات دوران دفاع مقدس و زمان تحریم و دوران همه تهدید ها سخت تر نیست و برای این کار باید شبانه روز تلاش کنیم چون کشور پر ظرفیتی داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: باید به پیشرفت‌ها ادامه دهیم اما بدانیم دشمن این را نمی خواهد چراکه می دانند انقلاب اسلامی در خیلی از عرصه ها پیشرفت کرده است.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: شهید سردار سلیمانی فتنه جهانی داعش را از سر امت اسلامی کم کرد و این کار کمی نبود.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار کرد: همه شهدای ما مثل هم نیستند و از نظر خلوص نیت و اثرگذاری با هم تفاوت دارند. اینکه شهید سلیمانی این همه عظمت پیدا کرد به خاطر این بود که در دوران زندگی‌اش در انقلاب و در جهان اسلام بسیار اثرگذار بود و خلوص نیت داشت.

وی بیان کرد: این شهید والامقام فرمانده بود اما همیشه خودش جلوتر از نیروهایش در میدان مبارزه حاضر می‌شد و این نشان دهنده اخلاص این شهید در حد اعلی است و هم اثرگذاریش بی‌نظیر بود.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: شهید سلیمانی فتنه جهانی داعش را از سر امت اسلامی و بشریت کم کرد و با مجاهدت‌های این شهید و سایر شهدای مدافع حرم ما توانستیم آمریکا را از منطقه بیرون کنیم و این‌ها کار کمی نبود.

فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: سردار سلیمانی همیشه تحت امر ولایت بود و با جان و دل در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد.

سرهنگ علی مختاری افزود: مکتب شهید سلیمانی باید بین همه جوانان و نوجوانان ما ترویج شود چراکه در این مکتب درس‌ها و پیام‌های زیادی برای نسل جوان وجود دارد.

وی افزود: شهید سلیمانی صادقانه و با اخلاص در هر عرصه ای که لازم بود وارد می شد و همیشه موفق بود.

مختاری در پایان یادآور شد: مردم به علت اخلاص در عمل ارادت ویژه و خاصی به شهید سلیمانی داشتند که تشییع میلیونی و بی‌نظیر ایشان نشان این عشق و ارادات بود.