انتقاد از شرکت مخابرات/ تاخیرهای طولانی موجب دلسردی کارکنان شده
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک فعال صنفی کارکنان مخابرات از تاخیر در پرداخت حقوق‌ها انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، صادق یوسفیان (عضو شورای کارکنان مخابرات منطقه استان کردستان و نماینده کارگزاران مخابرات روستای استان کردستان) در گفتگویی، از عملکرد شرکت مخابرات در قبال کارکنان خود انتقاد کرد.

او گفت: شرکت مخابرات تمام مزایای کارکنان مخابرات روستایی را پرداخت نمی‌کند مانند پایه سنوات از سال ۸۸ و بیمه تکمیلی؛ و حتی سنوات بازنشستگان با تاخیر بسیار پرداخت می‌شود و همین امر موجب نارضایتی کارکنان مخابرات روستایی کشور شده است؛ این شرکت به آرای دیوان عدالت و قوانین مجلس نیز تمکین نمی‌کند.

یوسفیان ضمن انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان مخابرات در استان‌های مختلف افزود: دیر پرداخت کردن حقوق برای کارکنان شاغل علی‌الخصوص کارگزاران مخابرات روستایی که حقوق‌شان همان دستمزد حداقی‌ست، باعث دلسردی و بی‌انگیزه شدن کارکنان شده است. کارگزاران مخابرات روستایی با مشکلات معیشتی بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند.

او ادامه داد: امروز امروز دوازدهم آذر ماه است اما هنوز حقوق ناچیز آبان ماه پرداخت نشده و این امر باعث دلسردی کارکنان شده است؛ از مقامات عالی دولت و نمایندگان مجلس درخواست داریم به مساله ورود کنند و از مخابرات بخواهند حقوق و مزایای مزدی کارکنان را به موقع پرداخت نماید.

  • منبع خبر : ایلنا