اقدام ارزشمند شهرداری قم در طراحی تابلوهای جدید شهدا/ امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهداست
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
راوی و رزمنده جبهه مقاومت اسلامی با قدردانی از اقدام شهرداری قم در ساخت تابلوهای هوشمند شهدا، گفت: در این طرح شهرداری قم علاوه بر معرفی کلی شهید و نقش بستن تصویر شهید در تابلوها، اطلاعات کاملی از شهید و وصیت‌نامه شهدا نیز در کی آر کد تابلوها درج‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سرهنگ سهرابی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در آیین رونمایی از تابلو‌های هوشمند کوچه‌های شهدا در خیابان شهید فهیمی منطقه شش شهر قم، با قدردانی از اقدام شهرداری قم در ساخت تابلوهای هوشمند شهدا، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در حالی با دغدغه انقلابی و فرهنگی خود این کار را کردند که تا مدتی پیش برخی افراد نام شهید را از تابلوی کوچه‌ها در برخی شهرها حذف می‌کردند.

وی ادامه داد: در این طرح شهرداری قم علاوه بر معرفی کلی شهید و نقش بستن تصویر شهید در تابلوها، اطلاعات کاملی از شهید و وصیت‌نامه شهدا نیز در کی آر کد تابلوها درج‌شده است.

راوی و رزمنده جبهه مقاومت اسلامی با بیان اینکه دشمنان در ابتدای انقلاب اسلامی تمام کیان تشییع را مورد حمله قرار داده بود، یادآور شد: جنایات داعش در سوریه و عراق ثابت کرد که دشمنان سخت‌دل برای نابودی نام اهل‌بیت حاضر به انجام هر کاری هستند.

وی با تأکید بر اینکه هدف داعش فقط عراق و سوریه نبود و هدف نهایی آن‌ها ایران بود، ابراز کرد: اگر ما امثال شهید حججی‌ها را نمی‌دیدیم نمی‌توانستیم به‌درستی قیام عاشورا را درک کنیم و اگر شهدای مدافعان حرم و رزمندگان محور مقاومت اسلامی نبودند، امروز اثری از تشییع و حرم اهل‌بیت(ع) وجود نداشت.