ارائه خدمات به ۱۰۰۰ زائر حج تمتع در پایانه مرکزی مسافربری قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابه‌جایی 1000 نفر زائر در ایام حج تمتع سال جاری از پایانه مرکزی این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید رضا حسینی با اشاره به ارائه خدمات به زائران حج تمتع در پایانه‌های مسافربری شهر قم اظهار داشت: حج تمتع تحت کاروان‌های مختلف و در چندین روز پی‌درپی اعزام می‌شدند و این سازمان جهت کاروان‌ها مراسم بدرقه‌ای را برگزار می‌کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: این مراسم بدرقه با حضور خادمین حرم مطهر و پرچم تبرکی آستان مقدسه و برپایی مراسم مداحی و قرآن انجام و حجاج راهی سفر وحی می‌شدند.

وی با تأکید بر ارائه خدمات سفر به ۱۰۰۰ زائر حج تمتع در پایانه‌های مسافربری شهر قم تصریح کرد: این تعداد زائر با سرویس‌دهی ۲۴ دستگاه اتوبوس از پایانه مرکزی به فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بدرقه کنندگان، تمام امکانات پایانه مرکزی اعم از پارکینگ با حدود ۳۰۰ جایگاه پارک سواری، سالن کوثر با تجهیزات کامل سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه جهت رفاه حال زائرین و بدرقه کنندگان محترم ارائه خدمات می‌کرد.

خبرنگار: زهراسادات صبوری