اجرای طرح “علمداران خدمت”/ پایش مستمر خدمات‌رسانی به مسافران و همشهریان در بوستان غدیر/ استقبال حداکثری مسافران از زیرساخت های تفریحی بوستان غدیر
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به آمادگی بوستان غدیر جهت اسکان و میزبانی از زائران، گفت: شاهد استقبال حداکثری مسافران از زیرساخت های تفریحی بوستان غدیر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمدحسین علی اکبری با اشاره به اقدامات انجام شده جهت استقبال و میزبانی از زائران و مسافران ورودی به قم، گفت: بوستان های منطقه هشت شهری قم به خصوص بوستان غدیر بعنوان کمپینگ و محل استراحت و اسکان مسافران و شهروندان با تکمیل زیرساخت ها و تامین فضاهای مورد نیاز، آماده استقبال از عموم شهروندان و مسافران است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: به همین منظور و با هدف استقبال و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و زائران از چند روز گذشته نسبت به آماده سازی سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و فضاهای استراحتگاهی بوستان اقدام شده است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان و زائران از بوستانهای منطقه هشت شهرداری قم، یادآور شد: برای زیباسازی و ایجاد فضای بانشاط تر شهری از روزهای گذشته نسبت به گل کاری و کاشت باغچه های گل در سطح بوستانهای منطقه اقدامات عملی صورت گرفته است.

علی اکبری پایش مستمر روند خدمت رسانی به شهروندان و زائران را مورد توجه قرار داد و گفت: عوامل بازرسی و نظارتی در سطح بوستان های منطقه به خصوص بوستان غدیر در حال خدمت رسانی و رفع هر گونه ایراد و نقص احتمالی هستند.

وی در پایان یادآور شد: با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب شاهد حضور حداکثری مسافران و شهروندان در بوستان غدیر و استفاده از شهربازی و مجموعه استخر این بوستان شاخص شهری می باشیم.