اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر قم با توزیع ۱۶۵۰ آسفالت در ۱۴۰۰۰ مترمربع مساحت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این روکش آسفالت به مساحت 14 هزار مترمربع اجرایی شده و وضعیت خیابان تا ابتدای بلوار غدیر بهبودیافته است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی، با اشاره به اهمیت بهسازی و به‌روزرسانی روکش آسفالت معابر و شوارع اظهار داشت: یکی از مصادیق خدمات برجسته شهرداری، توزیع آسفالت و بهسازی معابر است که نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی شهروندان به همراه دارد.

وی از اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این روکش آسفالت به مساحت ۱۴ هزار مترمربع اجرایی شده و وضعیت خیابان تا ابتدای بلوار غدیر بهبودیافته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم میزان تناژ آسفالت استفاده‌شده در این پروژه را هزار و ۶۵۰ تن دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۵ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری قم در سال‌های گذشته با اجرای طرح نهضت آسفالت، بسیاری از معابر و شوارع در سطح شهر را روکش آسفالت به‌مانند سطح منطقه چهار انجام داده است و این روند همچنان علیرغم افزایش فزاینده قیمت‌ها باقدرت در حال اجراست.